imeem.com

	IMEEM - what's on your playlist?

IMEEM - what's on your playlist?

Hate It!Do Not Like It.It's Ok.Like It.Love It!
 
Ratings: 206

Reviews
I DisagreeI Agree
159
what happened to my play list?

by this stinks - 12/31/09 17:59:54 - 67.213.194.159
I DisagreeI Agree
169
Dear person,
I think this is absoulutly unbelieveable! www.imeem.com is WAY different from www.MySpace.com! I don't have a MySpace and don't want one and won't get one! I WANT IMEEM BACK AND I WANT IT NOW!!! Yes, I do have the right to go after waht I believe in! IMEEM ... IMEEM ... IMEEM!!!!

-Esther(who i am.♥)


by Esther (who i am.♥) - 01/07/10 11:56:59 - 98.203.49.20
I DisagreeI Agree
102
this really does stink :(

by this freaking SUCKS!!! - 01/07/10 11:58:34 - 98.203.49.20
I DisagreeI Agree
112
this really do suck imeem i want back to and NOW!!!!!!!!!

by donna - 01/08/10 21:01:35 - 74.38.157.99
I DisagreeI Agree
88
what happen to imee.com

by maria ann - 01/21/10 06:20:54 - 84.87.194.163
I DisagreeI Agree
112
WTF...Fuck Myspace...were the fuck is imeem
i want it back NOW!!!!
dis iz sum fuckery


by sparkez - 02/05/10 09:55:15 - 70.55.218.22
I DisagreeI Agree
86
I HATE THIS NEW MYSPACE STUFF!!!!!!
I WANT IT BACK!


by ANA - 02/06/10 00:01:49 - 69.209.201.22
I DisagreeI Agree
72
Who's idea was this anyway? BRING BACK IMEEM!!!!

by juan - 02/13/10 12:08:56 - 66.140.117.227
I DisagreeI Agree
59
this is some bullshit I hate this fuckin myspace imeem.

by lango - 02/14/10 02:12:48 - 69.171.187.5
I DisagreeI Agree
72
what the hell happened ot imeem?????????????????! BRING BACK IMEEM! THE NUMEBR 1 PLAYLIST IN THE WEB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! screw myspace! :)

by IMEEMLOVER♥ - 02/15/10 14:39:43 - 76.255.68.20
I DisagreeI Agree
71
i fuckin hate myspace, i deleted it for a reason, i want my goddamn imeem back, myspace suck donkey dick!

by Stokey - 03/12/10 13:17:46 - 76.117.251.73
I DisagreeI Agree
58
ok nobody goes on my space anymore! it doesn't even like exist any more...may space was a fad like 5 years ago and now its dead how they even had the money to buy out imeem i have no idea but this is really fucking gay!

by NAW! MYSPACE! - 03/15/10 19:30:21 - 65.25.12.234
I DisagreeI Agree
46
Are you kidding me! I have to have a myspace to get Imeem? This sucks! No, thanks!
IMEEM "WAS" WAAAAY BETTER BEFORE


by Michelle - 03/16/10 19:44:16 - 130.166.33.139
I DisagreeI Agree
40
i had all my songs saved on here so i can get em in the future now i cant find em why the fuck they delete this shit... damn ppl are so dumb

by young rob - 03/30/10 07:09:09 - 69.245.116.185
I DisagreeI Agree
41
i want the imeem back not myspace i dont want to get one and never ever will i want the imeem back

by star - 04/01/10 17:50:00 - 76.211.221.56
I DisagreeI Agree
40
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!

by aaw - 04/03/10 20:04:20 - 24.251.246.159
I DisagreeI Agree
40
i really missed imeem...............hurm.

by lantak ko - 04/04/10 22:47:38 - 110.159.6.195
I DisagreeI Agree
37
Misses imeem!!X(

by Sydney - 04/05/10 02:45:21 - 59.182.169.34
I DisagreeI Agree
27
What the fuck i want imeem :/ Douchebags..

by Sophie - 04/05/10 14:21:54 - 92.251.99.73
I DisagreeI Agree
30
k treta e exta e uma pessoa obg a fazer um perfil so por causa da playlist e pa k grande treta e esta pa!!!!!!!!!!!!!!???????????

by sandra - 04/06/10 10:34:20 - 81.193.210.92
I DisagreeI Agree
25
bullshit is this????????????

by sandra - 04/06/10 10:36:54 - 81.193.210.92
I DisagreeI Agree
27
I dont think i asked for anyone to change the wayy imeem wass they reallyt need to hurry up and change it backk noww!!!

by Sherrod - 04/06/10 14:52:46 - 69.139.85.59
I DisagreeI Agree
29
bro, what the..!
imeem and myspace should be different,
and iwant imeem!! >:/ bring it back!!!


by timmyair! - 04/06/10 17:23:31 - 75.6.145.32
I DisagreeI Agree
27
YO THIS SHIT IS RETARDED....WHERE DID ALL MY SHIT GO I USED THIS SITE FOR DJING....WWWWWTTTFFFFFF MYSPACE CAN EAT MY IMAGINARY CLIT STRAGT UP

by DJ K. Styles - 04/06/10 18:42:11 - 67.246.198.117
I DisagreeI Agree
23
This is bullshit ive been going on immem for years myspace sucks nobody goes on there anymore... shit!!!! bing it back now all my muxic is gone!!!

by didi - 04/08/10 17:04:31 - 174.20.236.251
I DisagreeI Agree
22
THIS NEW IMEEM SHIT IS REALLY WACK NOW IF THEY WANT TO KEEP MAKING MONEY THEY SHOULD SWITCH IT BACK ASAP,NOBODY GOES ON MYSPACE ANYMORE

by MYSPACE LOL! - 04/08/10 19:22:36 - 173.2.42.178
I DisagreeI Agree
26
FUCK THIS! I want imeem back, you fucktards!!! I don't even like Gayspace! What dipshit came up with this fucktarded idea??? I want IMEEM ... I want IMEEM ... I want IMEEM!!!!

by Maxine - 04/08/10 20:16:07 - 173.168.195.164
I DisagreeI Agree
20
they ought to be shot, hung, and shot again for this ignorance. Messed up a good thing with this myspace merging crap

by anonymous amy - 04/10/10 14:37:54 - 71.169.248.133
I DisagreeI Agree
19
WTF?! cant even go to my inbox and shiit anymore!
wtf is thiis stoopid f`cken shiit!
who's fcekn idea is it to f`cken put thiis imeem
to myspace! thats how you f`cken lose people on myspace.
and more people on face book now!
biitches!


by qvu - 04/10/10 16:16:16 - 71.195.47.248
I DisagreeI Agree
22
So how do I get my playlists back?!

by me - 04/10/10 17:47:55 - 121.208.72.247
I DisagreeI Agree
17
k all i hve to say is wht the FUCK! imeem was like better than itunes cuz u could listen to almost every song ever made FOR FREE and this myspace shit is rlly fuckin retarded! i dnt even like myspace and how the hell r u supposed to get ur playlist back!!?! i luv the fact that it says nothin on myspace about how u can get ur playlist back....wtf????

by Yazzy - 04/11/10 13:11:27 - 71.185.110.50
I DisagreeI Agree
15
This Is Bull Crap mann., I Had Stuff On Imeem!!! GRRRRR!

by Erica - 04/11/10 13:14:11 - 71.163.37.27
I DisagreeI Agree
12
please get bacl my imeem ! i was create my profile used long time !!! why go my space? my space is a malay's website ~ ME keep avoid malay !! pls get back my imeem !!!! i wan post my playlist to facebook ..... please !!!!!!!i wan get my playlist back !! inside many history !!!!!!!! fukkkkkk!!!!! so annoyed!!!!!

by Pearl - 04/11/10 14:30:07 - 60.54.246.138
I DisagreeI Agree
16
heiii !! imeem please back as soon as possible !! hack !!! my playlist was gone .. so dissapointed my Imeem !!!!

by yao - 04/11/10 14:33:40 - 60.54.246.66
I DisagreeI Agree
20
this is so bull i love imeem the way it was i could find the song is was looking for yall r so hater. change it back NOW!!!!! ok? okl

by avi - 04/12/10 00:12:09 - 69.171.160.14
I DisagreeI Agree
21
fuck myspace its fucken gay...

by Diana - 04/12/10 02:11:07 - 97.118.143.123
I DisagreeI Agree
18
WTF I MISS IMEEM ITS WAY WAY WAY BETTER THAN MYSPACE...UGH I WANT IMEEM BACK...

by Diana - 04/12/10 02:16:49 - 97.118.143.123
I DisagreeI Agree
16
fuck myspace and all of yall who ever got a problem 248 dis dick

by d-muney - 04/12/10 07:14:06 - 38.101.18.2
I DisagreeI Agree
17
I have a Project Playlist,LastFM and Imeen account. I used all of these to find the songs I wanted. Now you screwed it up, and ruined Imeen. " If it Ain't Broken,DON'T FIX IT". Ya shoulda Left it the way it was. Now you have to go through Myspace, to get to Imeen, and there is no way i am going to get a MESSED UP myspace. Get Imeen back to the way it was.

by Jd0g - 04/12/10 10:10:22 - 67.252.118.193
I DisagreeI Agree
10
WE WERE HURTING SOME ONE OUT THERE
THEY GOT SCARED MILLIONS OF HONEST PEEPS
NO WERE 2 GO
HOLD ON BE STRONG
EAZYEREMIX.COM


by MAKAVELI DJ - 04/12/10 20:58:21 - 212.129.94.254
I DisagreeI Agree
12
this is a bunch of shit i want my imeem stop this shit immediately...........

by cece - 04/13/10 15:51:13 - 190.59.52.60
I DisagreeI Agree
10
hell fuckin naw this some bullshit now

by pinktoes - 04/13/10 18:51:47 - 72.49.207.250
I DisagreeI Agree
11
.......an Imeem and My-space merge.....That shyt just sounds fucking retarted.. What dumb ass though to merge the least most popular stalker site with the webs best music player... he should be fired and never allowed to work again..

by Myspace protester - 04/13/10 20:05:47 - 96.241.5.16
I DisagreeI Agree
15
I've bin tryin 2 get on IMEEM for the longest while and was very confused, now i notice it's like a merger. I had a myspace account and i cannot get on. So what the hell do i do now??? where do i go 2 find good music to listen??? waste of time myspace and loss of fans IMEEM, SORRY, BUT DAT'S THE REALITY

by Natasha - 04/14/10 11:52:20 - 205.217.247.238
I DisagreeI Agree
21
forget all you of you faggets and dikes.

by kia'Amar'e - 04/15/10 13:00:54 - 63.239.78.4
I DisagreeI Agree
16
Why would any body wanna chat on that BULL-SHIT ass myspace.that's only for faggets and dikes.lol that's what i gotta say to ya ppls.

by kia'Amar'e - 04/15/10 13:03:58 - 63.239.78.4
I DisagreeI Agree
16
This web site is kool then myspace.Becuz ppl on there send nasty ass mgs to any body that's on-line.

by kia'Amar'e - 04/15/10 13:05:42 - 63.239.78.4
I DisagreeI Agree
13
wat tha hell does f-ing myspace have to do with imeem?????????? this is some bogus bullshit!!!!

by bama bitch - 04/15/10 13:39:47 - 64.12.116.80
I DisagreeI Agree
13
ya, hw come i cant find my IMEEM .

by SMURFY - 04/16/10 23:28:04 - 210.24.242.27
I DisagreeI Agree
10
i don't even have words to express my disapointment on who ever is responsible to take away my immem...........

by paulos - 04/17/10 09:02:06 - 84.193.131.27
I DisagreeI Agree
11
Wait...where the fuck did IMEEM go?? Fuck myspace...hate myspace...BRING BACK IMEEM!!!

by Papy - 04/17/10 18:33:44 - 98.250.47.41
I DisagreeI Agree
9
Dear asshole

Why did u create this merge? In what way did this dumb ass idea sound good in ur tiny brain? Bring back the REAL imeem. Thanks.
-HUGE Original Imeem Fan


by Jay - 04/17/10 18:42:29 - 98.250.47.41
I DisagreeI Agree
8
rite man one day im listenin to instrumentals makin raps to em da next day its myspace and i dont kno how to work it

by john mack and cheese - 04/17/10 23:18:13 - 64.53.151.170
I DisagreeI Agree
12
I can't find any of the new foreign music I hear from the Asian dramas I watch on line. Myspace just doesn't cut it for me I understand the pain and hurt my fellow IMEEMers are feeling. I could always find it on IMEEM that was what was so great about the site. I didn't have to talk to people if I didn't want to but I would learn so much from other people by their play-list.It was a community that you could walk around in see the neighbors nod your head in greeting and keep moving you didn't have to worry about them coming over and bugging you when you wanted to be alone. I HATE THE MYSPACE, CHEAP WATERDOWN EXCUSE FOR AN ALTERNATIVE TO IMEEM!

by Kebagirl - 04/17/10 23:57:09 - 72.81.212.155
I DisagreeI Agree
11
Kyaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
What the hell is going on?? Why I cant sign in IMEEM??? I don't want myspace + I hate it!!! I want my IMEEM back and my friend on IMEEM~ It soo disapointment


by haruhi - 04/18/10 08:18:12 - 118.101.6.149
I DisagreeI Agree
11
Kyaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
What the hell is going on?? Why I cant sign in IMEEM??? I don't want myspace + I hate it!!! I want my IMEEM back and my friend on IMEEM~ It soo disapointment


by haruhi - 04/18/10 08:19:11 - 118.101.6.149
I DisagreeI Agree
10
i want my real imeem back please...

by batrisshya - 04/18/10 09:52:40 - 89.100.132.236
I DisagreeI Agree
13
what happened to imeem.com? does this mean you want to close everyone's accounts? That's totally unfair! I think i speak for a lot of people when i say that imeem was awesome and we want it back to the way it was!!! Imeem use to the greatest--i always found music here that wasn't anywhere else and now you just did this and destroyed something that use to be really great... I hope you realize that no one is happy about this and bring imeem back

by yuuki - 04/18/10 10:09:14 - 67.204.17.24
I DisagreeI Agree
11
MYSPACE SUCKS!WHERES IMEEM?!I WANT IT BACK NOW

by Anju - 04/18/10 15:33:09 - 98.207.161.161
I DisagreeI Agree
9
what the fuck myspace people let imeem be imeem nd myspace be myPace

by brayan - 04/18/10 21:14:33 - 71.130.11.153
I DisagreeI Agree
8
no mamen regresen a imeem pinches kuleros

by chingo - 04/19/10 05:42:29 - 76.181.115.145
I DisagreeI Agree
10
i want imeem back......myspace is boring

by gina - 04/19/10 15:45:13 - 75.74.173.237
I DisagreeI Agree
10
i miss listening to my favorite songs.......................imeem come back ................i need you to ............baby come back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

by gina - 04/19/10 15:48:06 - 75.74.173.237
I DisagreeI Agree
13
Its just another portal to the same thing people get over it, broden your horizons. They need to make money some way or another.

by dc - 04/20/10 18:14:40 - 70.246.136.48
I DisagreeI Agree
9
eh like wtf bring back imeem .. wanna go smoke on sum kush ....im bored....

by 420caliGumbo - 04/21/10 19:57:53 - 76.103.165.197
I DisagreeI Agree
9
dude i was the IMEEM1 shitt back GET IT BACK PEOPLE! stupid TOM! u don't have the right to buy imeem all u have it MYSPACE! so get ur shit stright and bring IMEEM!! backk!

by FUCK YOU TOM! - 04/23/10 14:19:16 - 216.56.15.225
I DisagreeI Agree
9
I SAID I WANT THE IMEEM! SHIT BACKK FREAKK! ALL U HAVE IS MYSPACE!

by FUCK YOU TOM! - 04/23/10 14:20:24 - 216.56.15.225
I DisagreeI Agree
11
we want imeem back..................

by JJ n mad - 04/23/10 23:27:33 - 186.120.129.24
I DisagreeI Agree
8
man i lost huddreds of songs i was suppose to remake because of what ever yall did what the hell happen to imeem.com some one please tell me

realisallicanb@gmail.com


by mikeg da rapper - 04/24/10 00:31:12 - 68.226.158.22
I DisagreeI Agree
12
Thats fuckin' BULLSHIT, Fuck Myspace

by POT-HEAD - 04/25/10 13:18:13 - 70.74.69.9
I DisagreeI Agree
9
stupid! why did they change it?! BRING IT BACK!

by freakinggabbie - 04/25/10 23:36:12 - 98.247.124.35
I DisagreeI Agree
9
wow. this is to blown. i am a grown woman who looked forward to listening to imeen when i came to work everyday. it was a HUGE MISTAKE letting Imeen go. i dont have time nor do i want to spend time looking on the computer for another music site that does what Imeen did. a very huge mistake!!!

by mootiema - 04/26/10 09:11:49 - 71.248.38.23
I DisagreeI Agree
9
WTF happened to imeem! I needed this TODAY for a VERY IMPORTANT REASON! YOU HAVE RUINED A COMPLETELY AWESOME WEBSITE! DIE! SERIOUSLY!
GRRRR! I WANT IMEEM BACK! NOW! -_-


by Annoyed. -_- - 04/26/10 13:54:59 - 79.66.159.76
I DisagreeI Agree
9
WTF where da fuk is imeem? Man u just dont understand i had so many songs i saved on imeem. That shit was so cool it had some nice remixes too underground shit why the fuk they take it out for? Hell no im not gettin Myspace Fuk myspace and fuk yall ppl who took IMEEM off ya dirty basuras pieces of mierda !!!!!! I need Imeem Back !!!!!!!

by Carlos - 04/26/10 15:49:18 - 68.55.122.69
I DisagreeI Agree
10
Oh Yeah FUCK YOU TOM!!!!!!!! Youre a piece of mierda !!!!! I want Imeem Back !!!!!

by Carlos - 04/26/10 15:52:43 - 68.55.122.69
I DisagreeI Agree
8
yo WTF Whos responsible for this new myspace imeem crap,
That shit is wack,WE need the old imeem back,That was my easy access to music.
Fuck this shit yo,thats wrong


by Gucci K - 04/26/10 20:33:03 - 205.188.116.80
I DisagreeI Agree
5
what the fuck!!!!!!!!!!
fuck this!
wheres my imeem !


myspace is shit
who the fuck is the administrator of my space?!
if he didnt get the imeem back
i will punch him on the face


by legendarypaul - 04/27/10 11:40:13 - 119.94.197.78
I DisagreeI Agree
11
fukkkkkkkk thissssss shitt likeee forreals i want imeen bakkkkk i misss it): and i love my babe richard forever.....and i miss listening to my old skool,rap,oldies,hip hop and tenchno!!!!!!

by babygurl13 - 04/27/10 19:03:54 - 12.65.138.11
I DisagreeI Agree
12
What will happen to my playlist....what have they done with imeem...

by MzGee - 04/29/10 13:43:07 - 76.238.131.43
I DisagreeI Agree
10
BRING BACK IMEEM!... I CANT FIND MY FLIPPIN PLAYLIST ON MYSPACE.. BUNCH A STUPIDNESS!

by GOHST - 04/29/10 19:09:12 - 64.150.224.5
I DisagreeI Agree
10
So we basically just lost our playlists?!?!?! WTF was that email or notification about they will inform us when your playlists have been transferred over??? It's all a bunch of bull...either way no one will go back on your MYSPACE bullsh*t!!

by PISSED OFF USER! - 04/30/10 14:27:10 - 66.54.185.130
I DisagreeI Agree
13
I don't like this shit with myspace. I just want the simple way back. Give us IMEEM. Please. I don't like Myspace. Bad idea you switched over to em. :/ I miss my playlist's dearly. I want my music. Cause, you guys had it all. Myspace doesn't even give you every song and that's shitty.

by Shellz - 04/30/10 19:08:24 - 68.43.223.60
I DisagreeI Agree
12
this shit gay where the FUCK IS IMEEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

by BadBitchh.! - 05/02/10 08:31:39 - 98.228.97.131
I DisagreeI Agree
7
THIS REALLY WHOMPS I CAN'T BELIVE THEY TOOK IMEEM OFF! I'M GOING TO SUE! SUE SUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

by ILYSSA - 05/04/10 10:40:01 - 199.43.179.254
I DisagreeI Agree
5
i want it bak.. where is imeem!!! WTF!!!!

by roman - 05/04/10 13:15:44 - 203.81.166.6
I DisagreeI Agree
10
OMFG WHERE IS IMEEM IT WAS THE BEST WEB PLAYER IN THE WORLD NO ONE CAN REPLACE IT OMFG I HATE YOU MYSPACE TOM EAT A DICK

by IMEEEEEEEEEEEM!!!!!11 - 05/04/10 20:00:37 - 67.82.84.214
I DisagreeI Agree
3
WHY'D YOU BUY IMEEM??? DAMN YOU MYSPACE! YOU STOLE MY LIFE! NOW YOU STOLE MY MUSIC!! I LOVE THAT SITE!! FUCK YOU.

by okami - 05/06/10 09:49:28 - 122.3.102.108
I DisagreeI Agree
3
this is fuckn stupid as fuck

by balln - 05/06/10 18:36:24 - 96.251.164.185
I DisagreeI Agree
3
WHERE IS IMEEM ?????????????????????????????FUCK FUCK FUCK

by FUCK - 05/07/10 20:11:43 - 202.179.14.57
I DisagreeI Agree
3
This fuckin SUCKS!!!!! I think the decision is clear...FUCK YOU MYSPACE!!!! WHERE THE FUCK IS IMEEM!!!!!??????

by fms - 05/07/10 20:13:14 - 71.72.206.90
I DisagreeI Agree
4
IMEEM PLEASE. BRING IT THE FUCK BACK. FUCK MYSPACE, I DEAL WITH FACEBOOK. BUT STILL IMEEM WAS THE SHIT AND I NEED IT BACK IN MY LIFE.

by VANE - 05/07/10 21:13:03 - 98.80.132.176
I DisagreeI Agree
3
FUCK!!! i really need that playlist IMEEM is the best!! you can easily find your desired music and then who the the hell delete this page!! well then FUCK YOU!!!

by shithead - 05/08/10 09:35:37 - 125.60.227.211
I DisagreeI Agree
4
Really???? this is stupid!! Myspace sucks ass monkey shit donkey fuck

by gbskidmarks05 - 05/08/10 13:16:04 - 67.52.120.218
I DisagreeI Agree
3
I can't believe that MySpace is taking over Imeem, because Imeem has a broader selection of songs. Fuck you, MySpace; you fucking ruined it. Oh, and if you lot are angry and want to beat the shit out of the person responsible for this indignity, find Tom, the creator of MySpace.

by LoneAnarchist - 05/10/10 15:14:07 - 74.99.17.139
I DisagreeI Agree
3
A YUNG NOBODY WANT TO GO TO NO DAM MYSPACE...WAT KIND OF SHYT IS THAT...IM BLOWN I WAS TRYING TO GO TO DAT SHYT N IT DIDNT EVEN WORK...MAN FUK MYSPACE....IMEEM ALLDAY SHAWDY....

by TE BITCHZ - 05/11/10 12:50:57 - 98.233.56.93
I DisagreeI Agree
4
Deadass i don't like this i think that you should bring imeem back , cause noone doesn't even go on myspace like that -__- fuck myspace ,

by Slim - 05/13/10 05:23:16 - 74.65.219.10
I DisagreeI Agree
6
i didnt know imeem is gone, dammit, i had such good songs on there, i signed up with that myspace shit thinking that i was gonna get back my imeem stuff but i didnt, how terribly disappointing. i dont like nor do i want myspace, i had that and i left cuz i dont like it, steups

by karen - 05/13/10 21:26:09 - 190.93.64.27
I DisagreeI Agree
3
what happen to my imeem account??!!!!!!!!!!!!!!!11111

by raven - 05/13/10 22:33:15 - 112.202.101.39
I DisagreeI Agree
4
Fuck thats qrimey, i Love imeem, the music poppin ,

by Dana - 05/14/10 19:55:33 - 99.183.245.213
I DisagreeI Agree
4
everyone should just agree with everyone else. then they might see how much the merger makes so many people disagree ad look into it.

by hhah - 05/14/10 21:10:35 - 220.255.7.184
I DisagreeI Agree
5
BRING BACK DA FUNKIN' IMEEM U DARN MYSPACE I WANTTTTTTTT MY PLAYLIST BACKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

by ZUES - 05/14/10 22:04:14 - 58.69.145.49
I DisagreeI Agree
5
MYSPACE IS SOOOO FKING IRRITATING! I WANT IMEEM BACK!! THEY SAY THEY WOULD IMPORT MY PLAYLIST IN THE END THEY ONLY IMPORTED 1! ITS WORSER THAN EVER!!!!!! I WANT MY PLAYLISTS BACK!!!!!!

by jo - 05/15/10 01:11:48 - 218.186.8.228
I DisagreeI Agree
4
this is absolutely disgusting. I have been trying to log into imeem on my G1 for months not knowing what had happened to it... imeem brought me onto so many great underground bands, and i had HUNDREDS saved in my

by Chris - 05/15/10 11:06:01 - 24.185.225.53
I DisagreeI Agree
5
yo wat the fuck happened to our shit ? i just found out that it's been gone.. what happened to my account ? bulllllllsshhhhiiiiiiiiiiiiiittttttttt !!!!!!!!!

by L santana - 05/15/10 20:36:59 - 184.56.227.102
I DisagreeI Agree
6
hey i want imeem back you fucking bastardssssssssssssss............. fuck my space.............................

by sherwin - 05/16/10 17:47:37 - 199.126.130.192
I DisagreeI Agree
6
FUCKING BITCHES I GOT SOME SONG'S IN IMMEM BITCH BACK THAT SITE
FUCK - mYSPACE.COM


by immem.com - 05/17/10 03:30:12 - 91.187.103.62
I DisagreeI Agree
6
FINK ITS GREAT

by BOB - 05/17/10 10:42:01 - 91.198.255.3
I DisagreeI Agree
5
gov scheme

by destry - 05/18/10 04:57:17 - 24.184.196.68
I DisagreeI Agree
7
I WANT MY PLAYLIST FROM IMEEM, AND I DON'T WANT TO GO ON NO STUPID MYSPACE..........................

by Tee - 05/18/10 09:25:29 - 167.230.104.96
I DisagreeI Agree
8
This shit sucks, Just kill yourself!

by Platinum - 05/18/10 19:43:01 - 198.140.4.205
I DisagreeI Agree
6
I WANT IMEEM.COM BACK SPREAD THE WORD TO ALL!!!!!! LETS MAKE A MILLION VOICE SAYING MYSPACE SUCKS BRING BACK IMEEM.COM!!!!

by SERVICE - 05/21/10 10:57:22 - 121.1.53.6
I DisagreeI Agree
6
i want imeem,i don't wantur playlist just the imeem

by franiye - 05/22/10 03:34:22 - 121.58.235.196
I DisagreeI Agree
8
My playlist was working fine but suddenly it won't work! Then I found out that it's changed into a video+playlist type.I'm not sure if My Space did it since all the comments here hated My Space so much...well, whatever.it's none of my concern anymore

by Eve - 05/22/10 13:37:13 - 60.50.155.149
I DisagreeI Agree
7
fuck this shit

by guy - 05/22/10 13:42:50 - 24.130.38.121
I DisagreeI Agree
7
FUCK MYSPACE GARBAGE. Give me back my IMEEM playlist you cock smoking queers. ALL MY MOTORCYCLE VIDEOS WERE SAVED ON THERE YOU FAGS. BRING IT BACK YOU COCK SUCKERS!

by KDawg08 - 05/24/10 04:02:47 - 174.28.95.238
I DisagreeI Agree
7
FUCK MYSPACE GARBAGE. Give me back my IMEEM playlist you cock smoking queers. ALL MY MOTORCYCLE VIDEOS WERE SAVED ON THERE YOU FAGS. BRING IT BACK YOU COCK SUCKERS!

by KDawg08 - 05/24/10 04:03:07 - 174.28.95.238
I DisagreeI Agree
6
i want imeem back. that site was the coolest site ever!

by Sawako - 05/24/10 07:01:37 - 112.198.79.15
I DisagreeI Agree
7
i miss imeem ;(

by leelee - 05/24/10 19:43:06 - 69.108.164.57
I DisagreeI Agree
7
I want imeem back, how it was.

by Aked - 05/25/10 11:22:11 - 91.6.8.2
I DisagreeI Agree
9
THIS IS BAD BRING BACK THE OLD IMEEM.

by Nz - 05/25/10 12:09:42 - 41.121.47.44
I DisagreeI Agree
11
MYSPACE WHAT THE FUCK DID YOU DO TO IMEEM EVERYONE'S ACOUNTS R GONE WTF BRING IMEEM BACK THIS IS NOT RIGHT NO ONE LIKES THIS AT ALL AND ITS NOT POPULAR EITHER

by ZAYD - 05/26/10 10:00:23 - 75.181.99.198
I DisagreeI Agree
10
MYSPACE WHAT THE FUCK DID YOU DO TO IMEEM EVERYONE'S ACOUNTS R GONE WTF BRING IMEEM BACK THIS IS NOT RIGHT NO ONE LIKES THIS AT ALL AND ITS NOT POPULAR EITHER

by ZAYD - 05/26/10 10:02:27 - 75.181.99.198
I DisagreeI Agree
13
I want IMEEM back now!!!

by Jasmineruth - 05/26/10 23:09:40 - 122.52.211.204
I DisagreeI Agree
10
this sux ass!!! im over here lookin 4 da imeem site n i keep redirecting to myspace!! wtf... da smartass who thought og this dumb idea needs to switch back!!!

by Jeska - 05/27/10 09:32:45 - 65.51.18.20
I DisagreeI Agree
10
i fuckennnnnnnnnnnnn hate myspace

by eala - 05/27/10 14:53:42 - 198.85.228.129
I DisagreeI Agree
11
I want IMEEM back now!!!

by .... - 05/28/10 05:27:48 - 78.181.145.216
I DisagreeI Agree
9
wtf happen... >:(

by lokiita:) - 05/28/10 14:18:43 - 75.141.184.3
I DisagreeI Agree
7
wtf!!!! where the fuck is imeem!

by andre - 05/29/10 13:54:26 - 173.48.95.105
I DisagreeI Agree
11
I do want IMMEM back .... :(

by dihlaine - 05/30/10 08:39:04 - 203.81.85.66
I DisagreeI Agree
10
I believe Myspace shall have make their own music playlist besides buying another just because they may be too lazy... :( Im super duper sad because all my amazing songs on imeem are gone!! And I believe if Myspace was to bought it in the first place, then Myspace should keep all the same needs that Imeem had before, because now when I type in songs I used to always listen to, or try to find it in the search song title box, Myspaxce does not have it, which I believe it is not fair. =D So I believe Imeem shall come back and do it right for all :) I can no longer get on Myspace, so Imeem gots to get back on the track, fo real.

by D= - 05/30/10 16:34:02 - 216.248.119.145
I DisagreeI Agree
8
Where the hell's my Imeem account?


Can Myspace give it back?


by chiey - 05/31/10 00:18:28 - 121.72.164.167
I DisagreeI Agree
9
who da fuck moved IMEEM.COM on to myspace.com???? Smart Idea 'NOT'... IMEEM.COM used 2 be my FAV MUSIC PAGE.....


Can me


by Mad Chick - 05/31/10 11:13:10 - 216.235.233.188
I DisagreeI Agree
8
sayfayı kapatını anasını sülalesini ........... koyuyum

by darking - 06/01/10 08:12:21 - 109.228.248.23
I DisagreeI Agree
9
I am very disappointed. I just came back from college and wanted to listen to my music on IMEEM. I don't have MySpace and will not get it. Give us back our IMEEM.com

by Chela - 06/01/10 15:48:53 - 24.109.75.78
I DisagreeI Agree
8
i want imeem back!!!!!!!!!!!!!!!!!

by jrd7rbd - 06/01/10 19:49:59 - 76.252.209.90
I DisagreeI Agree
8
Want imeem back people wat happen to the music!!!!

by Carlos - 06/01/10 23:57:24 - 71.92.244.180
I DisagreeI Agree
6
BRING BACK IMEEM!!!!!! YOU MOFO MYSPACE ASS!!!!!!

by vainjr - 06/03/10 14:06:45 - 220.255.7.168
I DisagreeI Agree
6
man this is bullshit. myspace is wack and imeem had way better songs than myspce. mow everythang is messed up. why would imeem want to join myspace anyway??????? bullshit.

by rabizzel - 06/03/10 14:11:09 - 74.177.139.68
I DisagreeI Agree
6
what the hell.wer is imeem???????

by koki - 06/06/10 17:38:25 - 96.51.152.190
I DisagreeI Agree
5
Myspace, once again you fuck us over. Chug a dick myspace admins.

R.I.P IMEEM!!!!!!!!!! PLEASE COME BACK TO US!


by MYSPACE FAILS - 06/06/10 18:16:44 - 68.225.115.93
I DisagreeI Agree
5
i want imeem back .. i want my playlist back . and listen to those song again .

by rhaffy_18 - 06/07/10 00:31:00 - 120.28.64.74
I DisagreeI Agree
4
i can't even tell you how badly i want imeem back....it had the most dope music and dj shit omggggggg...BRING IT BACK.

by PIZZD - 06/07/10 08:55:34 - 68.109.22.107
I DisagreeI Agree
6
i can't wait to get my Imeem back

by maxene - 06/07/10 18:44:30 - 69.119.191.34
I DisagreeI Agree
6
bakit kasi ganito na..

BALIK NYO IMEEM..


by jk - 06/07/10 21:49:09 - 110.55.64.63
I DisagreeI Agree
6
where is my imeem account? i dont like this....

by kei - 06/08/10 11:00:11 - 121.54.11.202
I DisagreeI Agree
8
Man myspace has no VARIETY in MUSIC like IMEEM does, what the hell??? Why are they doin this to us now we can't get the music we lookin for because myspace sucks ass...nobody even gets on it anymore, who in they right mind decided to sell IMEEM!!!! BRING BACK IMEEM, if i had 3wishes, IMEEM CUMING BACK WOULD BE ONE OF THEM!!!!!!

by ray - 06/09/10 01:41:33 - 98.194.67.77
I DisagreeI Agree
3
All My music is gone...I hate myspace....WE WANT IMEEM BACK!....I had over 500 songs...and they're gone!

by ALF - 06/09/10 17:06:38 - 69.171.160.45
I DisagreeI Agree
5
WTF...IMEEM JUST SOLD THEIR FUCKING SOULS TO MYSPACE.....AND WHAT THE FUCK MYSPACE, U ALWAYS TRYIN TO GET IN OTHER PPL SHIT....STAY ON UR OWN FUCKIN WEBSITE AND CALL IT A DAY....MYSPACE MUSIC FUCKIN SUCKS, AND THEN THEY HAVE THE NERVE TO TRY TO REPLACE ALL THE MUSIC FROM THE IMEEM PLAYLIST TO A MYSPACE PRIVATE PLAYIST...LIKE WTF ALL THE SONG WASNT EVEN ACCURATE TO MY ORIGINAL IMEEM PLAYLIST, MYSPACE GO SUCK A DICK....GO SUCK A DONKEY'S DICK....TO ALL THE IMEEMER'S I SAY WE SHOULD JUST GO WIT FACEBOOK....YOU DONT SEE FACEBOOK JUMPING INTO OTHER WEBSITE., NOW DO YOU.....NOPE.....FUCK U TOM.....FUCK U MYSPACE....AND I CREATED MY IMEEM B 4 I EVEN HAD A IPOD AND NOW THAT I FINALLY WORK MY ASS OFF TO BUY ONE...THE MOST EXPENSIVE ONE, ALL OF A SUDDEN U WANNA CHANGE PLANS ON A FAN.............................DAMN YOU IMEEM DAMN YOU!!!!!!!!!!!! >;(

by SPARKLE - 06/09/10 17:10:33 - 76.173.103.134
I DisagreeI Agree
4
Please bring Imeem back. Nothing else measures up to Imeem.

by Della - 06/09/10 18:54:02 - 151.196.44.75
I DisagreeI Agree
4
What in the Hell would possess them to get rid of Imeem. I try to log onto it and I get sent to some myspace spin-off. I had several playlists on there.........this is not cool at all.

by Wrath - 06/09/10 20:28:45 - 76.73.56.175
I DisagreeI Agree
4
bring
imeem back ...........
shit


by trade mark - 06/09/10 23:00:18 - 203.177.74.140
I DisagreeI Agree
4
fuck! where's my account on imeem..!!!!!!!!

by ren bautista - 06/10/10 09:53:32 - 112.205.132.33
I DisagreeI Agree
5
so I went to log into my Imeem for the first time in a couple years. I had song on there that you just can't find anymore. you can imagine how confused I was when myspace came up. well I hate myspace, and I to want my imeem back.
what concerns me even more, is that I have now found this page full of other confused people, and there is no one answering their crys?
...this is bull....


by Relicana - 06/10/10 20:09:00 - 75.156.11.14
I DisagreeI Agree
3
kailan balik imeem site ask lng sana mabalik ang imeem pang soundtrip lng fpue heheh:) thnx

by hmpf - 06/11/10 00:38:19 - 112.200.112.47
I DisagreeI Agree
3
FUCK...............wea da hell is imeem?????????...............we wnt it bck anyhw....it ws so freakin gug........bt nw dis myspace jst suckz.........

by megumi - 06/13/10 02:07:19 - 115.241.111.99
I DisagreeI Agree
4
FUCK...............wea da hell is imeem?????????...............we wnt it bck anyhw....it ws so freakin gug........bt nw dis myspace jst suckz.........

by megumi - 06/13/10 02:10:01 - 115.241.111.99
I DisagreeI Agree
4
fuckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
what did yall do to imeem


by zachary - 06/13/10 16:48:59 - 96.231.144.205
I DisagreeI Agree
5
I LOVE ALL MY MUSIC IN MY PLAY LIST AND NOW IT'S GONE.......GRRRRRRRRRRRRRRRR

by Perlie - 06/14/10 01:12:41 - 115.147.202.237
I DisagreeI Agree
3
OISTTTT, ANUNG GINAWA NYO..DAMI KONG MUSIC SA IMEEM....GRRRRRRRR

by Perlie - 06/14/10 01:15:13 - 115.147.202.237
I DisagreeI Agree
4
First of all i don't want to get a myspace and i dont think anybody wants to either. So can you please bring imeem back. This is bs

by blah! - 06/14/10 07:30:01 - 98.250.17.130
I DisagreeI Agree
3
ihoil

by oj;o - 06/15/10 05:03:49 - 203.82.92.10
I DisagreeI Agree
4
hey u lost all the fice house beats this sucks yo

by alfred - 06/15/10 17:10:35 - 71.93.120.231
I DisagreeI Agree
4
This is fucking not fair at all...
myspace can go to hell and nobody cares !!! we want our imeem back !!!!


by rbr - 06/15/10 17:15:54 - 203.82.81.57
I DisagreeI Agree
4
dear mr.doctor or nurse:
so you tell me there a virus dammit man plez cure imeem
could ya'll repair us playlist? even playlist.com doesnt have all 2pac songz and myspace doesnt have them neither 3(=,


by diz man - 06/15/10 20:12:02 - 24.26.7.15
I DisagreeI Agree
4
donde esta immeem!!!!!

by zero - 06/16/10 15:19:07 - 200.60.67.226
I DisagreeI Agree
4
what the hell happened 2 my f****** imeem i worked my a** off 2 get it now my F******* space is taking over my d**** imeem i hate dis s**** what the f**** is wrong with myspace and know one told us s**** im pissed off at my f******* space. f**** u my fag space. i hate dis f******* s****. i HATE MYSPACE f**** dis b****ers. B****ers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

by sizzler:( - 06/16/10 22:50:51 - 69.171.164.142
I DisagreeI Agree
4
DAAMNN! Imeem done FUCKED UP!!! oh well.

by Susy - 06/18/10 14:06:22 - 99.32.22.156
I DisagreeI Agree
4
Imeem was a great site to listen to music. Some of the playlist were excellent. I dont know why it wasnt a success.

by Mr. Ross - 08/02/10 18:27:46 - 130.182.29.194
I DisagreeI Agree
4
wtf! happen to imeem!...all my music was there.all the 'good' music was there.all the 'free' music was there. all my favorite songs. all u can think of was in imeem!. i have tons of playlist! i been listining to it since i was like 14 and wtf!. myspace is dead dats y dey bought imeem so dey will get more ppl buhh no fagget it doesnt work like dat! no imeem! no myspace! nd fuck myspace!. ill delete my fuckin shit ryy now! u deleted my imeem playlist! i delete my myspace acc!. fuck u tom

by datu - 08/28/10 18:54:31 - 75.18.200.129
I DisagreeI Agree
5
wtf! happen to imeem!...all my music was there.all the 'good' music was there.all the 'free' music was there. all my favorite songs. all u can think of was in imeem!. i have tons of playlist! i been listining to it since i was like 14 and wtf!. myspace is dead dats y dey bought imeem so dey will get more ppl buhh no fagget it doesnt work like dat! no imeem! no myspace! nd fuck myspace!. ill delete my fuckin shit ryy now! u deleted my imeem playlist! i delete my myspace acc!. fuck u tom

by datu - 08/28/10 18:56:57 - 75.18.200.129
I DisagreeI Agree
4
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

by ISSY - 12/30/10 08:15:13 - 84.26.196.157
I DisagreeI Agree
4
fucking kut myspace!!!!!!

by from holland - 12/30/10 08:19:10 - 84.26.196.157
I DisagreeI Agree
3
I had some original tracks of music I made on imeem. And now they're fucking gone.

by :'( - 01/21/11 19:41:23 - 207.255.203.6
I DisagreeI Agree
3
Man , Fuck This ! Myspace Sucks Ass And I Want Imeem Back . I Don't Even Have A Myspace Page Anymore . NOBODY DOES ! (FUCK MYSPACE)Loser Ass Website .

by Pretty Bitch !* - 01/27/11 12:47:08 - 71.166.115.202
I DisagreeI Agree
4
Imeem Is Better Than Youtube . Bring It Back NOW !
Fix This Shit Pronto . >:(


by Kerra - 01/27/11 12:56:31 - 71.166.115.202
I DisagreeI Agree
2
Mane I had over 1000 songs on IMEEMS && Some of Dem Songs I cant even find anymore bring back IMEEM Now... Myspace is dead and wack so please Myspace quit trying to gain more ppl your era is done.

by Dric4realz - 02/16/11 21:46:04 - 74.171.195.78
I DisagreeI Agree
2
pleeeeeeeeeeeeeees back to us imeeeeeeeeeeeeeeem

by azyz - 02/18/11 01:56:00 - 92.96.216.160
I DisagreeI Agree
3
YEAH THE ARE FREAKIN RIGHT!!!! RETURN IMEEM TO ITS ORIGINAL SITE!!!!
WE CAN'T ACCESSED TO OUR SONGS.


by kate - 02/21/11 04:41:17 - 112.201.43.162
I DisagreeI Agree
3
WE WANT IMEEM BACK!!!!!!!!!!!!!! I HATE MYSPACE AND WHO WOULD LIKE IT??!!

by kate - 02/21/11 04:43:15 - 112.201.43.162
I DisagreeI Agree
2
yeah brang back imeems I uploaded all my music from there limewire is aready gone and then imeems stupid fools whys dont people leave sites alone and let them be yea myspace sucks and its more slower SCREW YOU TOM THE MAKER OF MYSPACE YOUR A STUPID DIPSHIT MOTHER FUCKA AT LEASTS FACEBOOK IS GETTING MORE CREDIT ON THERE STUFF YOU DIPSHIT BASTARD BRANG BACK IMEEMS

by KINGOFFURRYS - 02/21/11 12:40:51 - 24.100.131.198
I DisagreeI Agree
2
What the hell?!?!?! Imeem "WAS" the best thing that ever happened to me. MySpace is BULLSHIT! You know what else? Imeem WAS the best site in the internet and was WAAAAAAAAAAAAAAAY better than Friendster, Twitter, Facebook and this FUCKTARD MYSPACE! Bringing back Imeem will CALM EVERY PERSON THAT HAD WRITTEN HERE, ESPECIALLY THOSE WHO DIDN'T WANT TO WRITE HERE TO AVOID YOUR FEELINGS. BE CONSIDERATE THAT THESE PEOPLE HAD NOTHING LEFT BUT IMEEM. IT WAS THE BEST DAMN THING THAT EVER HAPPENED IN THEIR LIVES!!!!!!

by Akane Kiryu - 02/23/11 02:08:36 - 210.14.5.214
I DisagreeI Agree
2
What the hell?!?!?! Imeem "WAS" the best thing that ever happened to me. MySpace is BULLSHIT! You know what else? Imeem WAS the best site in the internet and was WAAAAAAAAAAAAAAAY better than Friendster, Twitter, Facebook and this FUCKTARD MYSPACE! Bringing back Imeem will CALM EVERY PERSON THAT HAD WRITTEN HERE, ESPECIALLY THOSE WHO DIDN'T WANT TO WRITE HERE TO AVOID YOUR FEELINGS. BE CONSIDERATE THAT THESE PEOPLE HAD NOTHING LEFT BUT IMEEM. IT WAS THE BEST DAMN THING THAT EVER HAPPENED IN THEIR LIVES!!!!!!

by Akane Kiryu - 02/23/11 02:08:37 - 210.14.5.214
I DisagreeI Agree
3
my music are all gone???!!!!! Wtf!

by tracy - 03/04/11 01:57:51 - 203.177.46.3
I DisagreeI Agree
3
I am disappointed. I had soooo many songs on Imeem that I wanted to hear and share and now I cant even find it! It's ridiculous! I cannot find on SIMPLE song that I could only find on Imeem!

by MzDarkSkin - 03/09/11 22:40:17 - 69.171.167.133
I DisagreeI Agree
2
pathetic!!!!!!!!
where my fuckin imeem account!
myspace shit!


by otaga - 03/17/11 09:42:40 - 115.135.150.154
I DisagreeI Agree
2
Imeem is WAY better than myspace and facebook combined, i freacking miss imeem, How did this happend i got my best songs there + i can upload some of the foreign ones, i miss making my page and banners,THIS IS BULLSHIT!!!!! if imeem had stayed facebook wont even be popular Promise!!! My Imeem represent Me, all those designs, songs and vid are me, no site can do that!!!

P.S. THIS IS BULLSHIT!!!!!


by ImeemAddict - 03/21/11 02:22:21 - 112.198.240.239
I DisagreeI Agree
2
yeeeh i want imeem back ,,,music is my drugssss,,,

by danrick - 03/23/11 02:59:24 - 203.87.203.214
I DisagreeI Agree
2
I have my recorded alburms in imeem.com... What happen to imeem? I want imeem back.

by harold - 03/31/11 23:44:33 - 124.6.167.29
I DisagreeI Agree
2
wtf................. shit. i want imeem back too!!!!!!!!!!!!!!

by dd - 04/05/11 13:22:49 - 99.92.195.5
I DisagreeI Agree
2
WTF I hate Myspace please bring it back...I could find playlist so easy wow really you people suck

by IMEEM - 04/06/11 23:48:07 - 98.196.185.235
I DisagreeI Agree
1
khatam ho gya chutiye

by doba - 04/28/11 10:12:43 - 59.99.156.201
I DisagreeI Agree
4
IMEEM was like the best freakin website for music. and for someone to take it away was the absolute worst thing that can ever happen to someone. people have now lost all of their music, videos, friends, and so much more. there would never be another website like IMEEM. so just bring it back so i can get my life back. by the way, do you want to know who really care about myspace. NO ONE!!!

by Lala - 04/30/11 14:01:34 - 69.171.163.105
I DisagreeI Agree
3
THE ORIGINAL IMEEM.COM WILL ALWAYS BE MISSED. BCUZ NO ONE LIKES MYSPACE!!!!

by lala - 05/02/11 13:10:34 - 165.139.36.2
I DisagreeI Agree
2
I don't know why myspace bought out imeem,it's not even compatible with my web browser at least facebook is compatible.Facebook should have imeem because everyone like facebook .Myspace is dead so bring back imeem myspace people

by Deitra - 05/03/11 21:51:44 - 76.93.74.24
I DisagreeI Agree
2
try august 2012, imeem has been gone forever now. i tried everything i could look into in trying to get to my profile. wasted my time... i had lost some valuable songs that i made, put together or whatever. and EVERYBODY HERE lost their shit too. still to this day, imeem changed the history in my music. it was the light for me to make something true in my life, but now...its just a dim light that stayed forever in memories. the story is, imeem's license were to be expired and was already gonna be shut down but myspace gave it a new life (which i wasnt proud of anyways) and published it on their website as its own.
i just thought i wanted to say my last words here, to the sakes of all the imeem users that had lost theirs too. imeem remains in my heart for a reason, but id say its a bit personal. so then, until we meet again....


by L.J. - 08/30/12 06:29:49 - 98.200.208.102
I DisagreeI Agree
1
OH WELL, TRY GROOVESHARK.COM :-)) ITS BETTER THAN IMEEM WAS ANYWAY!!

by rick james BITCH! - 09/13/12 17:17:15 - 75.65.88.110
I DisagreeI Agree
1
YA bring imeem i have all the old soca music on shit your all jack ass took the it off.for dumbass myspace bring the damn shit back sucks.

by anderson - 12/06/12 22:01:01 - 75.93.149.226
I DisagreeI Agree
0
I miss u imeem. You were the first place I went to when I get home. I miss those people I made friends with.. I hope there may be a place like it again.. I just haved hoped this over the years but nothing..

by Emily - 06/15/13 19:58:54 - 107.218.205.28
I DisagreeI Agree
0
Grooveshark here I come. Thanks, Mr Timberlake.

by Trouble - 09/11/13 19:23:25 - 173.51.200.197
I DisagreeI Agree
0
I want imeem back whoever thought of this idea is stupid fuck myspace

by Khronic - 11/30/13 14:47:14 - 67.138.176.94
I DisagreeI Agree
1
Wut happen 2 imeem i dont do myspace bring back imeem give us wut we want

by mack - 12/23/13 15:45:46 - 66.87.153.136
Post a Review:
Name:

Review:



Please note by clicking on "Post Your Review" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the review you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator or site administrator.


Administrator of imeem.com? Click here to manage this page
Related Sites
jaiku.com
last.fm
livejournal.com
meetin.org
Copyright © 2014 First-Search   |   AboutHelpAdd To Favorites